
مصرف گوشت قرمز در بندرعباس 50 درصد کاهش داشته است. گرانی قیمت گوشت قرمز باعث شده تا این فراورده مهم پروتٸینی از سبد خوراکی بسیاری از مردم هرمزگانی رخت ببندد. شاید خیلی ها تصور کنند که اهالی جنوب به سبب همسایگی با دریا مدام در حال مصرف گوشت ماهی هستند، اما در واقعیت این گونه نیست و به قول معروف اگر پولش باشد هیچ خانواده ای از مصرف گوشت قرمز رویگردان نیست. امروزه شرایط به نحوی است که گرانی روی سفره مردم اثر گذاشته وxa0 بسیاری از مردم هرمزگان نه توان خرید گوشت ماهی دارند و نه به سراغ گوشت قرمز می ر...
ادامه مطلب